14 Ağustos 2011 Pazar

Cornflakes'li Tavuk ve Kremalı Mantarlı Makarna

Ramazan'da herkes imkanları ölçüsünde her akşamı farklı ve birbirinden özenli yemeklerle geçirmeyi istiyor, bizde de durum farklı değil...İşte eve dönünce iftara kadar 1,5-2 saatim kalıyor bu da yemek hazırlamak için yeterli geliyor bana genelde...Böylece oruçlu olarak en zor geçen son saatleri kolayca atlatmış oluyorum hem :)))

Fotoğrafları yemeden hemen önce çektim gördüğünüz gibi pide kırıntılarını temizlemeye vaktim olmadı...Kusura bakmayın:))


Yine geçen hafta içerisinde hazırladığım bir yemek...Cornflakesli tavuk ve kremalı mantarlı makarna, sizi bilmem ama ben her ikisine de bayılırım...Hem hazırlanışı kolay ve çabuk, hem de inanılmaz lezzetli...

Cornflakesli Tavuk

Malzemeler:

1 kase Cornflakes
1 pkt krema (Tavuk sayısına göre siz azaltabilirsiniz)
3 adet schnitzellik tavuk (kalın şeritler halinde kesilmiş)
tuz
köri
pulbiber
kekik
sarımsak tozu

Hazırlanışı:

Kalın şeritler halinde kesilmiş tavukları kremaya koyarak en az 1-2 saat bekletin (ben sabahtan kremaya yatırdım akşam hazırladım ama o kadar uzun süre kalması şart değil)...Kremalı tavukların yarısını elinizde hafif kırdığınız cornflakeslere bulayıp yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye dizin. Geri kalan kremalı tavuklara köri, pulbiber, sarımsak tozu ve kekik ekleyerek yine cornflakeslere bulayın ve tepsiye dizin. Önceden ısıtılmış 200 derecedeki fırında kızarıncaya kadar 20 dakika pişirin...

Sırada makarna tarifimiz var...Biraz fazla kalorili bir yemek oldu ama lezzetliydi:)...

Kremalı Mantarlı Makarna

Malzemeler

1/2 pkt makarna
1/2 pkt krema
100 gr mantar (yıkanmış dörde bölünmüş veya dilimlenmiş)
tuz
karabiber
sıvıyağ

Hazırlanışı:

Makarnaları tuzlu suda haşlayın ve süzün. Sıvıyağını harlı ateşte wok veya derince bir tavada ısıtın, mantarları da ekleyerek pişirin. En son tuz, karabiber ve kremayı ekleyin 15-20 saniye kadar kaynatıp altını kapatın. Haşlanıp süzülmüş makarnaları kremalı mantarlı sos'a ekleyip karıştırın. Makarnamızda hazır:))

Hepinize hayırlı iftarlar...

Sevgi ve sağlıkla kalın...

4 yorum:

  1. züzümmm
    zümrütcüğümm hoşbulduk canım
    hoşbuldum :)
    nasılsın ?? nasıl gidiyor ??
    daha yazacağım anlatacağım çok şey var masalda, ama 6 ay ! olmuş !!!
    şaşırıyorum dönüp bakınca geriye
    her güzelliği paylaşmak üzere çok sevgiler canım... :))
    prensese öpücükler,
    prense selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. benim kuzucuklarımda bayılıyor beu ikiliye:)
    ellerinize sağlık...
    kekik kokulu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Nunummm:))

    İnişli çıkışlı kimi zaman güzelliklerle kimi zaman rötarlarla ama neticede iyi gidiyor Nunucuğum:))Çok uzun zaman oldu evet ve umuyorum bir daha bu kadar uzun süreli ayrı kalmayız...Öpücüklerini ve selamlarını ileteceğim canım benim...

    Kocaman öpüyorummm:))

    YanıtlaSil
  4. Sanırım bu lezzetleri sevmeyen yoktur...Yada acaba ben çok seviyorum diye mi herkeste seviyor sanıyorum:))

    Teşekkürler sevgili Ayşegül:))

    Sevgi ve sağlıkla kal,

    YanıtlaSil

Yorumlarınızla değer kattığınız için teşekkürler...:)